Translate

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Μια βόλτα στο κέντρο vol. 1

  Μιας και μένω στην Αθήνα, αρκετά απο τα θέματα μου θα έχουν να κάνουν γι'αυτή την πόλη. Θα ήθελα σε αυτό το θέμα μου να αναφερθώ για μια από τις πολλές βόλτες που μπορείς να κάνεις στο κέντρο της πρωτεύουσας!

  Η αλήθεια είναι οτι τελευταία το κέντρο της Αθήνας έχει αλλάξει πολύ τελευταία. Κάτι οι συγκεντρώσεις, κάτι τα επεισόδια, βάλε και που έχουν κλείσει αρκετά μαγαζιά και ο κόσμος δεν έχει και την ίδια διάθεση, το κέντρο δεν έχει την παλιά του αίγλη. Αλλά και παλι, όπως έχω πει και σε προηγούμενες αναρτήσεις μου, δεν πρέπει να μας παίρνει απο κάτω! Πρέπει να πάμε κόντρα σε αυτή την άσχημη εποχή που μας έκατσε, έτσι ώστε να περάσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται!
  Αυτό βλεπω να γίνεται και χαίρομαι! Χθες, το Σάββατο, κατέβηκα με την κοπέλα μου για έναν πρωινό καφέ-βόλτα-χαζοψωνακια! Το κέντρο μπορείς να το γυρίσεις ολο σε μια μέρα, αλλά είναι κουραστικό! Συγκεκριμένα βρισκόμουν στην ευρύτερη περιοχή του Μοναστηρακίου και του Ψυρρή! Αυτό που είδα μου άρεσε πάρα πολυ! Δεν θα σας πω πόσο κοσμο είχε η πλατεια στο Μοναστηράκι, γινόταν χαμός! Ασχετο, αλλά ρε παιδιά τι τους εχει πιάσει και δεν έχουν ΕΝΑ δέντρο σε αυτή την ωραία πλατεία; Τέλος πάντω, αυτό είναι ενα άλλο θέμα με τις πλατείες της Αθήνας. Η βόλτα μου ξεκινάει από την πλατεία και προς την οδό Ηφαίστου. Εκεί πέρα θα δεις και καινούργια μαγαζιά με ρούχα και παπούτσια, αλλά ακόμα υπάρχουν τα μαγαζάκια που έχουν τις αντίκες, τα παλια βιβλία και οτιδήποτε θυμίζει το παρελθόν! Ενα άλλο σημείο που ειναι πραγματική χρονοπύλη, είναι επί της οδού Ηφαίστου στα δεξιά. Εκεί εχει μια πλατεία, την πλατεία Αβησσυνίας! Σε αυτη την πλατεία θα βρείτε μαγαζάκια που πουλάνε παλια έπιπλα απο αριστοκρατικα σπίτι, σεμεδακια, πορσελανες, κιάλια, πυξιδες, ραδιόφωνα! Ολα αυτά και άλλα τόσα από μια άλλη εποχή. Συνεχίζοντας την βόλτα μου προς το Θησείο, βρήκα ενα μαγαζί το οποίο ξεχείλιζε απο βιβλία!! Πραγματικα οι στιβες έφταναν μεχρι το ταβάνι κι έκαναν μικρούς διαδρόμους όπου εμπαινες ολο και πιο βαθιά στο μαγαζι. Η μόνη μυρωδιά που υπήρχε, ήταν αυτή του παλιού βιβλίου! Ιστορικά, βιογραφίες, ποιήματα, λογοτεχνικά, πραγματικα οτι τραβάει η ψυχή σου! Φυσικά είχε και Κόμιξ! Κάτι το οποίο μ'αρεσει πολύ, είμαι και συλλέκτης. Το καλό είναι ότι βρήκα κιόλας κάτι να πάρω, απο τεύχη που μου λείπουν, αλλά με τα δεδομένα αυτα, είναι λίγο ακριβό χόμπι.
  Την βόλτα μου την συνέχισα στου Ψυρρή! Αυτή η γειτονια, που πριν πολλά χρόνια ήταν στέκι για τους μάγκες της εποχής και αργότερα είχε διάφορα μαγαζια από τορναδορους και σιδεράδες, πλεον είναι γεμάτη σε ολα της τα στενά από κουτούκια, μπαράκια και φαγάδικα! Υπάρχει και ένα στενό, η οδός Πιττάκη, όπου οι κάτοικοι του στενού στόλισαν το στενό με πρωτότυπα φαναράκια πάνω από τα κεφάλια μας! Πραγματικα πολύ ήσυχη γειτονιά! Με τις μικρές πλατείες και τους εγκαρδιους μαγαζάτορες! Τον καφέ μου τον ήπια σε ένα μαγαζάκι που τα τραπέζια του ήταν κάτω από την παχιά σκιά μιας μουριας!! Ποσο ήρεμα ήταν, μακριά απο την βαβούρα και το στρες.
  Όποιος λέει ότι η Αθήνα είναι μια άσχημη πόλη με πολυ κίνηση στους δρόμους και δεν έχει τίποτα να δεις, μάλλον δεν έχει παει κάπου αλλού, εκτός από σπίτι-δουλειά-σπίτι. Θα επανέλθω και με άλλες γραφικές διαδρομές! Καλημέρα!

2 σχόλια:

  1. Τέλειες οι εικόνες σου! Σε κάνουν να θες να περπατήσεις σε αυτά τα μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά! προσπάθησα να τα αποδώσω όσο πιο καλά μπορούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή